Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

joi, 3 ianuarie 2008

Inventar

Aniela – am primit si eu „mingea” si spun urmatoarele:

Best

1. Male friend: Tudor (adica iubitul, siropos, stiu, dar e adevarat).
2. Female friend: Mihaela - verisoara mea, locuieste cu mine de 7 ani si imi e mai mult decat o sora.
3. Vacation:
in fiecare an am avut parte de vacante frumoase si distractive din anumite puncte de vedere, ( the best one is yet to come).
4. Age: cred ca 18, dar nu am un motiv intemeiat, si la 20 ma simt foarte bine
5. Memory: prima declaratie de dragoste (facuta de mine)

Worst:

1. Time of day: dimineata cand suna ceasul
2. Day of the week: orice zi in care e frig afara si trebuie sa ies din casa
3. Food: ciulamaua
4. Memory: cand am cazut din copac si era sa imi rup coloana vertebrala

Last:

1. Person you saw: Mihaela
2. Person you talked to on the phone: Tudor
3. Hugged: Mihaela - s-a intors de la Baicoi dupa 2 saptamani de absenta, timp in care am dormit singura in pat :(
4. Text messaged: tot Mihaela, i-am zis ce trenuri are
5. IM: Livia – fosta colega de generala, buna prietena, i-am zis sa-mi trimita pozele de la Craciun si Revelion pe mail

Yesterday:

1. What did you do: M-am intors dupa-amiaza de la Tudor (ramasesem la el de la Revelion) si seara am iesit la o ciocolata calda cu Alex (un prieten din copilarie), apoi am stat pe mess pana pe la 1 noaptea si pana la 4 dimineata am vorbit la telefon cu prietena mea Andreea (Fluff)
2. Who were you with:
am zis mai sus
3. Bad/Good day:
Good day, desi n-am dormit deloc in ultimele 4 nopti si eram rupta de somn.
4. Lose something: Nu
5. Fall out with someone: Nu

Today:

1. What are you doing now: Ascult muzica, mai vorbesc cu Mihaela despre cum a petrecut fiecare ultimele zile.
2. Today in general: am dormit pana la 16.30 (am avut ceva de recuperat), am scris pe blog, am luat-o pe Mihaela de la gara si acum chill session.
3. Wearing:
pantaloni de trening, un maieu si hanoracul bleu cu blanita (nu ma pot desparti de el nici in casa)
4. What did you eat for lunch: in sfarsit MANCARE GATITA: felul 1: ciorba cu carne de curcan si cu putina smantana, felul 2: friptura de vitel la cuptor cu piure
5. Better than yesterday: mult mai relaxant

Tomorrow:

1. Is: vineri
2. Got any plans: o sa ma straduiesc sa ma trezesc inainte de 12.00 (desi ma indoiesc ca voi reusi), ma apuc de invatat si seara ies cu Fluff si Oana sa povestim cum ne-am petrecut Revelionul.
3. Getting lucky:
daca mai curata lumea zapada de pe drum si daca nu o sa fie viscol
4. Dislikes about tommorow: Ca s-ar putea sa nu ma pot vedea cu Tudor
5. Do you have work: work? What’s that?

Favorites:

1. Number: 3, nu stiu in ce masura mi-a purtat noroc, dar imi place
2. Song: cand o sa am unul singur o sa-l mentionez..pana una alta in playlistul meu se afla peste 700 de melodii, toate preferate
3. Colour: cred ca negru, mi-am luat multe haine negre in ultima vreme, dar si sclipicioase (desi pana acum mi se parea oribil orice avea sclipici, paiete, strasuri)
4. Season: primavara, fiindca odata cu renasterea naturii, renaste si zambetul pe fata mea, si buna dispozitie si dorinta de a face o gramada de lucruri.
5. State: Anglia, tara in care m-am simtit cel mai bine din cate am vizitat, dar in SUA (desi nu am fost niciodata) cred ca m-as simti ca acasa.

Currently:

1. With someone: Da
2. Missing someone: Da. Raluca si Corina, prietenele mele din copilarie, au plecat cand aveam 9 ani in SUA si se intorc din 2 in 2 ani, vor veni la vara, ABIA ASTEPT!!!
3. Mood: Bucuroasa ca am scapat de plictisitorul 2007, fericita ca mai sunt vreo 2 luni si vine primavara si plina de sperante fiindca stiu ca in 2008 ma voi stradui mai mult.
4. Wanting:
sa indeplinesc toate obiectivele pe care mi le-am propus pe 2008.

Dau leapsa mai departe catre: Andreea, Monica, Dora si Oana

Niciun comentariu: