Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 31 decembrie 2007

In cinstea ta 2007!


Asa cum se intampla la fiecare sfarsit, dupa entuziastul 2007 trebuie sa trag linie si sa evaluez "pagubele". Am zis "entuziastul 2007" fiindca acest an a ridicat cortina spectacolului aderarii la U.E., realizare care a starnit exagerat de mult entuziasm in randul romanilor. Totusi, parerea mea este ca mult asteptatul eveniment al integrarii a fost umbrit de fenomenul numit "Elodia". Ca sa nu mai vorbim de alte evenimente politice, alegerile euro-parlamentare, votul uninominal care nu au creat atata valva cat disparitia avocatei, lucru care dovedeste lipsa acuta de spirit civic si de dorinta de implicare la viata social-politica, care lasa astfel loc apetitului tot mai mare pentru barfa si stiri de scandal.

Dincolo de realizarile mioritice am acordat o atentie sporita propriilor realizari si am ajuns la concluzia ca cea mai mare realizare a mea din anul 2007 a fost acest blog. Intotdeauna am comparat trecutul cu prezentul, fiindca consider ca este singura modalitate de a face oareşce previziuni despre viitor. Am comparat astfel 2005 cu 2006 si ambii ani cu 2007, rezultatul a fost unul dezamagitor fiindca 2005 a fost un an plin de aventuri pentru mine. Eram clasa a 11-a, asta inseamna un an intreg de majorate (inclusiv al subsemnatei) si cand spun un an intreg, credeti-ma, ca am fost prezenta la cel putin 20 (eram o clasa unita), am avut cea mai mare medie din toata viata mea de scolar (exceptand clasa I) si am plecat pentru prima oara in strainatate (England I love u). In 2006 pot spune ca s-a hotarat viitorul meu. Am realizat al doilea proiect important din viata mea, concretizat cu o plecare in Belgia si o vizita la Consiliul Europei la Bruxelles, am invatat mai mult decat in 12 ani de scoala si am intrat la SNSPA si spre sfarsitul anului am avut una dintre cele mai mari impliniri personale. Dupa ce am insirat toate aceste evenimente, pot spune ca 2007 a fost un an plictisitor de linistit, fiindca nu m-am implicat in prea multe activitati si am avut enorm de mult timp liber "for soul searching". Cred totusi, ca si asta m-a ajutat, m-am mai maturizat un pic si probabil am devenit un pic mai toleranta, cu mine si cu cei din jur. Si, evident, mi-am incarcat bateriile pentru 2008, care sunt convinsa ca va fi un an foarte plin si antrenant.

Le-am adresat colegilor, prietenilor aceeasi intrebare: Ce a insemnat 2007 pentru voi comparativ cu alti ani? Am remarcat cu stupoare ca majoritatea nici nu se gandisera la o asemenea comparatie sau ca multi se tem sa puna punct la sfarsit de an si sa faca evaluarea, prefera o oarecare continuitate, probabil pentru a se pune la adapost de posibilele sentimente de vinovatie, de faptul ca nu au luptat mai mult pentru implinirea visurilor lor.

Va propun si voua cateva clipe de "soul searching", de analiza, de evaluare si astept rezultatele voastre!

Niciun comentariu: