Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

duminică, 9 decembrie 2007

To give or not to give

La recomandarea unei persoane apropiate, care mi-a atras atentia ca nu ma mai gaseste printre ultimele posturi si fiindca nu vreau sa-mi asum riscul de a-mi transforma blog-ul intr-un buletin informativ, voi continua sa ma "dezbrac" la fel de mult ca si pana acum si sa-mi exprim ultimele temeri sau motive de bucurie.
Gandul care nu-mi da pace in aceasta "luna a cadourilor", dupa expresia mult prea uzitata a oamenilor de publicitate, este nu cum ar fi normal, ce cadouri sa cumpar apropiatilor, ci mai degraba cine sunt acesti apropiati?

Oameni buni, voi pe cine treceti pe lista copiilor cuminti anul acesta si pe cine lasati sa astepte pana la anul, sau macar pana la urmatoarea sarbatoare?

Dintotdeauna mi-a placut sa ma inconjor de prieteni, de persoane cu care ma simt bine si imi place la nebunie sa fac cadouri, in ciuda buzunarului adesea prea gol, astfel, eu merg pe principiul ca prieteniile se intretin si cu mici atentii. Dar problema este ca nu poti cumpara cadouri tuturor de sarbatori, desi vizitand atat de mult magazinele parca gasesti pentru fiecare persoana care iti vine in minte un mic "ceva" pe care sa scrie numele ei/lui. Magazinele sunt mai ofertante ca oricand, gasesti orice iti poti imagina, de la ciocolata in forma de cd-uri, pana la traditionalele cosulete cu vin rosu, cozonaci, fructe, excelent ambalate.

Din aceasta cauza, mi-as dori sa pot oferi tuturor persoanelor care imi sunt dragi (si credeti-ma lista este foaaaarte lunga) un cadou mai traznit, sau mai conservator, mai original sau mai dulce, ceva special. Din pacate bugetul pe luna aceasta este destul de limitat, asa ca voi deschide desaga mai devreme si celor carora nu le voi cumpara ceva, le ofer din suflet toata dragostea mea, sa le tina de cald la inimoara in zilele friguroase si (daca se intampla) singuratice de sarbatoare si un zambet mare si fericit asa cum numai smileysabi poate oferi!


Voi ce veti oferi anul acesta de sarbatori?

4 comentarii:

Andreea Mitan spunea...

De multi ani ma gandesc la Craciun ca la o sarbatoare religioasa si nu ca la ocazia de a da/primi ceva. Simt ca-i deturneaza sensul, ca incet dar sigur in loc de "Astazi s-a nascut Christos" o sa cantam "We all want some Christmas pudding...".

Cadourile le fac atunci cand simt si prefer sa le primesc fara ocazie. Sau daca este o ocazie, sa fie una laica, ziua de nastere sau o alta aniversare.

Rosu de inger spunea...

welcome back ;)Mi-a fost dor de u ;))

smileysabi spunea...

Si eu sarbatoresc Craciunul ca un bun crestin, merg la biserica, ascult colinde si imi place sa cred ca ii inteleg simbolistica. Dar parca in ultimii ani prilejurile de bucurie s-au transformat in ceva mai pragmatic, poate din cauza reclamelor imense care urla cu oferte de tot felul, poate din cauza oamenilor care au uitat care este adevarata semnificatie a sarbatorii religioase..
Imi pare rau daca s-a inteles asa ceva si din postul meu, nu asta era intentia, ci imi exprimam tristetea izvorata din neputinta de a oferi un dar fiecarei persoane care inseamna ceva pentru mine.
Insa, raspunsul tau vine ca un balsam, poate ca e mai intelept sa te bucuri alaturi de cei dragi de sarbatoare decat sa fii stresat de ce cadouri sa le cumperi.

smileysabi spunea...

@Fluff
Feels good to be back..:P