Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

miercuri, 12 decembrie 2007

Lions for Lambs


Luni a fost sarbatoare pentru mine, prin urmare, am petrecut asa cum se cuvine: cu o iesire in oras care s-a sfarsit foarte placut cu vizionarea filmului Lions for Lambs sau Leii mor pentru miei.

Un film exceptional este putin spus, este o drama foarte actuala, cu mare incarcatura emotionala, care a relevat inca o data ca numai cine merita ajunge star la Hollywood. Tom Cruise, Robert Redford si Meryl Streep spun povestea secolului nostru, povestea razboiului purtat impotriva terorii.

Filmul se deruleaza pe trei planuri diferite, care ajung sa fie de fapt o inlantuire de cauze cu un efect ce nu poate fi cuantificat.

Aryan si Ernest sunt doi studenti de origine afro-americana, respectiv mexicana, care inspirati fiind de profesorul lor de stiinte politice Dr. Malley (Robert Redford) se hotarasc sa faca ceva important cu viata lor si se inroleaza in armata americana pentru a lupta in Afganistan. Povestea celor doi devine planul principal care leaga firele altor doua povesti ce se deruleaza concomitent la un capat si la celalalt al Americii.
Pe de o parte, in California, profesorul Malley incearca sa-l convinga pe unul dintre cei mai buni studenti ai sai sa-si fructifice potentialul. Acesta se descurajase in a actiona pentru a-si crea o cariera in politica, fiind dezgustat de interesele care domina fiecare decizie luata de gulerele albe. Iar, pe de alta parte, in Washington D.C. senatorul Jasper Irving (Tom Cruise) incearca sa "vanda" o noua strategie globala, care s-ar putea finaliza cu castigarea razboiului impotriva terorismului, unei experimentate jurnaliste de televiziune, Janine Roth (Meryl Streep), sustinand ca viziunea sa nu are nici un interes personal abscons si ca in nici un caz nu aspira la functia de presedinte la Casa Alba.

E un film care merita vazut, pentru mine a fost o reala sursa de inspiratie (stiu pe ce sa imi fac persuasive speech la engleza :)) si are si un motto care ar putea calauzi si un student la comunicare: If you don't stand for something, you may fall for anything!

2 comentarii:

Ana Sersea spunea...

Mi-a placut la nebunie filmul, l-am vazut si eu ieri :) e absolut genial!

smileysabi spunea...

Da, si eu am ramas uimita, ca am crezut ca o sa fie inca unul dintre multele filme comerciale care se fac an de an, dar asta chiar iti pune neuronii in miscare :P
Daca si profu de geopolitica l-a recomandat..;)