Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

miercuri, 19 decembrie 2007

BOS-ul petrece big time

10 grame de Opium, pisate marunt pe ritmuri de karaoke si muzica buna si prizate in vapori de vin fiert si bere racoritoare de catre 40 de BOSuleti pusi pe distractie = reteta unei petreceri de succes. Ca sa nu las impresia ca n-am respirat si spiritul sarbatorilor, trebuie sa mentionez ca nici cadourile de Craciun nu s-au lasat mai prejos, au impodobit atmosfera deja incinsa, fiecare primind un dar mai haios, mai inspirat sau mai pufos, dupa posibilitati.
Mai concret, ce s-a petrecut luni?
BOS-ul s-a "destrabalat" si s-a simtit foarte bine la petrecerea de Craciun (care s-a tinut in Club Opium - unde inca se mai alterneaza muzica si mai poti asculta melodii de toate genurile dar, de calitate). Am dansat pana nu ne mai tineau picioarele, am cantat pana ne-a pierit glasul (si DA, Matei, am facut si eu karaoke, dar dupa ce ai plecat tu :D), am facut o multime de poze, ne-am oferit cadouri si, sincer, nu stiu daca putea sa iasa mai bine de atat!
Parerea mea despre petrecere...
Cine a zis ca nu exista oameni care sa gandeasca mult si sa petreaca muuult?
Regretul meu...
Ca nu a durat mai mult..era luni totusi, data viitoare incepem de vineri si petrecem 3 zile..ca la nunta :P
Dovada..
Watch the pictures:

Niciun comentariu: