Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 10 decembrie 2007

Amor sub semnul trinitatii


Astazi e numai veselie in anticamera sufletului meu
Descui usa gandurilor mele, ferecata pana nu demult
Si primesc numai zambete, numai bucurie.

Astazi e sarbatoare in pridvorul sufletului meu
Deschid aripile cugetului meu, impietrite pana nu demult,
Si proiectez pe arena timpului imaginea iubirii noastre.

Astazi nu voi mai intina patul sufletului meu,
Voi arunca asternutul ingalbenit de temeri si nemultumiri
Si voi primi cum se cuvine triada noastra temporala.

Astazi vom inchina pentru chintesenta patimii noastre,
Vom luneca pe spirala timpului pan' la alchimia medievala
Si vom sorbi din elixirul datator de fiintare.

Niciun comentariu: