Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

marți, 4 decembrie 2007

Blog&Roll sau distractie offline

Blog & Roll a fost primul eveniment pentru bloggeri la care am participat si trebuie sa recunosc ca mi-a schimbat un pic parerea despre persoanele din spatele blogurilor.
Evenimentul s-a desfasurat la Coyote Cafe si tema a fost: Fa-ti vocea auzita! prin karaoke.
A fost prezenta toata crema blogosferei romanesti, Zoso, Piticu, Andressa, Buddha, Costin si muuulti altii..
Au fost curajosi (nu ca mine:D), au cantat..unii chiar ne-au incantat..altii au recitat mai mult, dar am ras in hohote, am aplaudat, ne-am zbantuit si ne-am simtit bine.
Am zis ca mi-a schimbat parerea despre bloggeri, pentru ca am revenit un pic cu picioarele pe pamant, chiar daca au cateva mii de vizitatori pe zi, sunt oameni ca si noi, beau, rad, glumesc, canta =))..si se DISTREAZAAA..si nu sunt cu nasu pe sus fiindca sunt in top pe trafic, ci vin sa dea noroc cu tine, chiar daca nu te cunosc.
(Respect pt Piticu, care s-a prezentat Cristi, nu cu numele de blog)
Imi pare rau ca am plecat prea devreme ca sa prind metroul si nu am vazut cine a fost desemnat castigator, totusi orele petrecute acolo au fost minunate!
La mai multe evenimente si promit ca data viitoare voi face si eu parte echipa de parteneri media!

P.S. Catalineeee..cnd vin pozele???

Niciun comentariu: