Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

vineri, 30 noiembrie 2007

Firma a lansat al doilea album: EXIT

A explodat ceva in atmosfera daca am inceput sa scriu despre o trupa de rock..sau mai bine zis daca pot sa strig sus si tare ca ADOR trupa Firma. Nu este ironica afirmatia, ci pur si simplu sunt foarte uimita ca de la r&b, rap, latino si jazz pot trece in lista preferintelor si rock-ul. Bine..nu e rock pur..are tot felul de influente de la jazz la funk..si poate ca tocmai de asta imi place. Totusi un rocker adevarat ar zice ca melodiile lor sunt destul de comerciale dar, ca e o trupa care promite, deci care mai are multe de aratat.
Trebuie sa recunosc ca inafara de La orbire si Nimeni nu ascultasem nici o melodie de-a lor, apoi i-am vazut la Maruta in emisiune si am avut norocul sa ma traga o prietena la lansare, asa ca uite ca am ajuns sa ii vad live in Music Club.

Am impresii in general bune de impartasit.
(Cand voi reusi sa il scot din telefon o sa postez si un mic filmulet de acolo, desi ma tem ca nu se aude mare lucru.)

So, sa incepem cu inceputul:
19.30 - am ajuns acolo, majoritatea meselor erau rezervate, dar nu era prea multa lume, asa ca am avut norocul de a gasi o masa langa scena
20.00 - lumea se imbulzeste, sala se dovedeste din nou neincapatoare (se pare ca numai asa am norocul sa vad Music Clubul)
20.45 - Bogdan Nicolai de la ProFM vine si prezinta trupa. Avea o voce sparta care mi-a inundat timpanele si ma intrebam intr-una ce-o fi patit, parca trebuie sa ai o voce calda pt asa ceva, dar sa nu fim carcotasi, nu pt el venisem.
21.00 - intra in scena Firma si canta timp de vreo ora jumate printre altele: Nimeni, La Orbire, Alma, Baby is crying

Am ramas impresionata de: chitarist (Lama) a avut cateva solo-uri care ne-au taiat rasuflarea, de solist nici nu incape vorba, calitatile lui vocale nu pot fi contestate, dar si de backing vocal, o voce matura, foarte buna, desi tipa e destul de tinerica.

Daca tot i-am laudat sa spun si ce nu mi-a placut, ma asteptam la mai multa comunicare cu publicul din partea lui Rocca si nu ma refer la afirmatii de genul: "mainile in aer", sau "hai sa batem din palme", asta mi se pare un mod jalnic de a incalzi publicul..ci mai mult la comunicarea nonverbala, la privire.. Statea mai mult cu ochii inchisi, sau se intorcea cu spatele la public; inteleg ca e o fire mai timida, dar eu zic ca dupa 6 ani de experienta timiditatea se mai inabuse. Totusi, mi-a placut ca nu a fost deloc arogant, desi unii ar zice ca are de ce, doar a fost nominalizat la MTV Europe Music Awards.

Bravo lor ca au ajuns pana acolo si asta e clar ca a fost pe merit si sa speram ca nu vom mai astepta atat pana la urmatorul album...pana atunci insa, cumparati-l pe acesta si delectati-va!
P.S. Pentru cei care nu stiu prea multe despre trupa si vor sa asculte inainte cateva melodii ofer link-urile: www.firmaro.com si http://www.myspace.com/firmaeu

3 comentarii:

Boier Moflea spunea...

sincer nu stiu cum canta Firma, daca puteai sa pui o melodie cu ei. Oricum e blogul tau si faci ce vrei.

smileysabi spunea...

Prefer sa ofer un link catre site-ul lor si poti asculta acolo fragmente din melodii:)
http://www.firmaro.com/ si http://www.myspace.com/firmaeu

Boier Moflea spunea...

Mersi mult si sper ca nu a fost prea mare deranju. Bye