Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

sâmbătă, 10 noiembrie 2007

Soros ma vrea la Rosia Montana


Pentru cei care mi-au citit postul despre Fundatia Soros, curios este ca a avut ceva ecou, fiindca a fost citit si de pr-ista fundatiei, despre care am scris. Prin urmare, evident, nu George Soros ma vrea la Rosia Montana, ci fundatia prin vocea Mirelei Rus. Cand am vizitat ONG-ul ne-a povestit de intentia ei de a organiza o excursie la Rosia Montana la care sa invite cateva 'personaje' din blogosfera romaneasca, cu scopul de a patrunde usor usor si prin blog-uri cu informatii despre Rosia Montana si/sau despre proiectul fundatiei. Cand ne-a zis de aceasta initiativa a ei m-am gandit ca o sa contacteze bloggeri cu trafic mare, sau care au ceva articole despre ONG-uri, sau macar despre Rosia Montana. Eu nu ma incadrez in nici o categorie, blog-ul meu este "prea" personal (dupa cum ar spune unii, altii ar zice ca nu e nici macar blog, ci mai mult pagina personala), dar se pare ca a fost magulita (dupa cum insasi a afirmat) de articolul meu si m-a invitat in excursie.

Ca sa evit eventualele ironii, scopul articolului nu a fost nici ca sa ii atrag atentia PR-istei, nici ca sa o determin sa ma invite, fiindca daca imi doream atat de mult sa merg ii specificam acest lucru la intalnire. Nu i-am facut o descriere frumoasa pentru nici un beneficiu personal, am fost cat se poate de obiectiva si daca as fi avut vreo critica nu as fi pregetat in a o mentiona. (cine stie, cunoaste ca pot fi "brutal de sincera")

De asemenea ma voi mentine la fel de critica si obiectiva si in post-urile ce vor urma excursiei mele la Rosia Montana, fiindca nu sunt genul de om care sa se inmoaie pentru o excursie de doua zile la munte.

Niciun comentariu: