Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

marți, 12 februarie 2008

Can u spell T-E-A-M-B-U-I-L-D-I-N-G?

Sesiunea se termina cu bine, vacanta mult asteptata isi face timid aparitia si cu ajutorul BOS am ajuns si la Brasov..Piata Sfatului, Biserica Neagra locuri vizitate doar la televizor sau prin povestirile prietenilor, din pacate, au fost admirate indelung de ochisorii mei prea putin plimbati anul acesta.

BOS a organizat un teambuilding delicios si la propriu si la figurat...la propriu, fiindca rucsacul meu a fost plin cu dulciuri in loc de mancare si la figurat, fiindca ne-am delectat cu tot felul de joculete, aparent copilaresti, dar care ne-au ajutat sa ne cunoastem mai bine si sa fim mai uniti.
Absolut totul ne-a unit in excursia asta, de la camera mult prea friguroasa in care am dormit :D, la jocul cu sfoara, sau cel cu labirintul, pana la micuta emisiune de divertisment pe care a trebuit sa o punem in scena.

Am aflat multe in teambuildingul asta..atat despre mine, cat si despre ceilalti membri BOS..
Am aflat ca nu pot dormi singura (mai ales cand dardai de frig), ca pot atipi si pe sforaituri :))..intr-un final..:D..ca il pot imita destul de bine pe Stefan Banica Jr. (si ca fiecare meserie are riscurile ei - m-am intors plina de vanatai pe genunchi), ca e mai usor decat pare sa treci printr-o sfoara scurta legata la capete fara sa te ajuti de maini, ca poti sa mergi la munte fara sa cheltui multi bani pe mancare (si totusi, ca ii poti sparge pe toti in primul magazin), ca daca exista buni organizatori orice planuiesti poate merge struna, chiar si intr-un grup de 24 de oameni, ca nimic nu este greu daca e facut in echipa si ca oricat am dansa pe Elodia tot nu o vom gasi!

Ca sa va dati seama despre ce vorbesc promit sa atasez si filmuletele!

Niciun comentariu: