Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

duminică, 24 februarie 2008

Expeditie in HR

Deja promovat, deja popular, sunt mandra sa spun ca am participat la organizarea evenimentului Expeditie in HR - editia a IV-a.

Este primul eveniment la a carui organizare particip de cand am devenit membra BOS si trebuie sa recunosc ca incep sa ii prind gustul. Pana nu demult PR-ul mi se parea un domeniu prea greu de patruns, prea greu de descifrat, dar deja ma simt un pic mai bogata, spiritual, dar mai ales profesional. Este adevarat ca la facultate am invatat foarte multe lucruri legate de comunicare, marketing, publicitate, relatii publice, dar am inmagazinat prea multa teorie pe care am pus-o prea putin in practica. Temele de seminar, proiectele sunt foarte eficiente, dar rezolvarea lor nu satisface toate cerintele unui job in domeniu. Din aceasta cauza inainte sa devin membra BOS aveam foarte multe temeri. Mi-era teama ca daca nu imi gasesc cat mai curand un job in domeniu, cand voi termina facultatea voi fi in aer fiindca nu am experienta; mi-era teama ca daca totusi imi gasesc un job si acesta se leaga prea putin de relatiile publice, nu va conta absolut deloc; in definitiv imi era teama ca voi sfarsi pe un post pentru care nu m-am pregatit, care nu imi place cu adevarat si care, chiar daca am inaintat pe scara ierarhica, nu ma face sa ma simt implinita din punct de vedere profesional. Ca prin farmec insa, toate aceste temeri s-au risipit, fiindca observ ca am inceput sa ma straduiesc tot mai mult sa-mi depasesc limitele, sa acumulez cat mai multe cunostinte, sa asez tot mai multe caramizi pentru a-mi cladi o cariera in relatii publice, fiindca fac activitati de PR si fiindca rezultatele sunt tot mai bune.

Expeditie in HR inseamna un pas inainte pentru mine si sper sa fie un eveniment reusit, de pe urma caruia sa beneficieze cat mai multi.

Pentru final, inca un pic de promovare: Expeditie in HR va avea loc pe data de 25, 26, 28 februarie, in ASE, in sala 2013. Se va desfasura sub forma unor conferinte la care vor participa invitati din domenii precum HR, vanzari, financiar-contabil, marketing, achizitii (+ workshop) si vor prezenta activitatea acestor departamente, vor vorbi despre cerintele unui job in aceste domenii si despre cadidatul ideal. De asemenea, ultima zi este adresata personalitatilor, vor veni Camelia Sucu, Ioan T. Morar si Catalin Bogdan care vor vorbi despre carierele lor de succes.
Pentru a participa la eveniment trebuie sa va inscrieti pe site-ul acesta.
Detaliile despre invitati si programul le gasitit tot pe site.

Niciun comentariu: