Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

duminică, 2 martie 2008

"Casatoria ramane, practic, inevitabila." - G.B. Shaw


Poate ca citatul va pare destul de cinic..eu zic ca depinde din ce perspectiva privesti.
Daca consideri ca prin casatorie te privezi de libertate, probabil ca va deveni pana la urma un hop inevitabil.
In ciuda invataturilor religioase si a educatiei primite eu cred ca daca ai deja o relatie stabila, daca cunosti bine persoana de langa tine si daca va leaga sentimente puternice, casatoria ramane doar un act, o modalitate de oficializare a relatiei, in fata lumii si a lui Dumnezeu. Cred ca daca privesti casatoria ca pe un mijloc de suprimare a materializarii tentatiilor, a pasiunilor, ideea asta te va haitui toata viata, prin puterea autosugestiei.

Probabil va intrebati de ce am readus in discutie casatoria, desi paream sa fi epuizat toate parerile despre aceasta intr-un post anterior..chill..nu fiindca as avea oarece ganduri de maritis, ci fiindca ieri sora mea a devenit doamna, mireasa, soata in fata lui Dumnezeu. Cununia civila a avut loc cu putin timp in urma, dar abia ieri a imbracat rochia alba si si-a luat "ziua buna".

Cum era de asteptat am fost domnisoara de onoare, deja pot spune ca am experienta, fiindca in septembrie am avut acelasi rol la nunta surorii lui Tudor. Inca nu am ajuns la 27 de rochii si 27 de nunti si nici nu mi s-au aprins calcaiele dupa cumnatel, deci pot sa va garantez ca totul a mers struna. Nici nu am prins buchetul (asta fiindca am aparut dupa ce s-a aruncat), deci nu voi fi nici mireasa prea curand, insa astept momentul cu zambetul pe buze, fara false spaime.

A fost o nunta ca-n povesti, nu a tinut chiar 3 zile si 3 nopti, dar mireasa parea rupta din povesti, mirele Fat-Frumos cu stea in frunte, bucatele au fost alese, nuntasii voiosi si s-a petrecut cum nu se putea mai bine.

Nu am plans de emotie ca in filme, dar mainile imi cam tremurau pe lumanare cand stateam in fata altarului. Totusi, mai emotionant a fost faptul ca preotul este prieten de familie si a tinut un discurs inaltator..aproape toti nuntasii au fost rude sau apropiati, deci persoane sub ochii carora am crescut si de fiecare data cand ii priveam aveam flash-backuri cu momente din copilarie, dar ma trezeam apoi, cand o vedeam pe mireasa...da..e chiar sora mea.
All in all a fost o nunta reusita, care prevesteste o viata de cuplu fericita, sau mai bine zis de familie, care asteapta din clipa in clipa un nou membru.

Inchei printr-un alt citat de Shaw: "Căsătoria se bucură de popularitate pentru că ea combină maximum de tentaţii cu maximum de posibilităţi".

3 comentarii:

Rosu de inger spunea...

"nu voi fi nici mireasa prea curand, insa astept momentul cu zambetul pe buze, fara false spaime."
Saaabbb.. deja are tudor ganduri sa mi te ia? ;))

Si sincer nici eu nu prea inteleg oamenii care se sperie atat de mult de casatorie.. singurele explicatii pe care le gasesc sunt: lipsa unor sentimentel foarte puternice sau teama de un posibil divort.. fiind mai usor sa isi ia hainele si sa plece, decat sa dea bani la avocati si sa stea prin tribunale..

smileysabi spunea...

@ Fluff
Nu stiu ce ganduri are el..dar sigur nu se vor materializa curand :D, asa ca poti sta linistita pt o vreme:P

Cred ca pana la divort oamenii se sperie de faptul ca prin casatorie sunt oarecum "obligati" sa fie fideli, sau poate alte ori supravegheati de partener, sau ca vin si alte responsabilitati, copii etc.

Unknown spunea...

ma bucur pt sora ta! CASA DE PIATRA!