Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

duminică, 30 martie 2008

PRoud to say I know


PRoud to say I know a fost evenimentul extremelor. Primul eveniment la care simt ca m-am implicat 150% de cand sunt membra BOS.

Crize, haos, situatii limita, caldura, aglomeratie...

Super invitati, studenti pasionati de PR, interactivitate, know-how, campanii, blogging...

La PR Days am avut parte de cate putin din fiecare.. Am fost dezamagiti de cei de la McCann care ne-au sunat cu 20 de minute inainte de eveniment sa ne zica ca nu mai pot veni si nici nu au pe cine sa trimita..evident ca ne-au pus intr-o mare incurcatura, dar am gasit o portita de scapare. Draguta ca de obicei, PR-ista Fundatiei Soros - Mirela Rus saved the day. Desi luata prin surprindere si fara sa isi pregateasca un speech a facut foarte bine fata situatiei si chiar a primit un feedback pozitiv de la studenti, care s-au strans in jurul ei dupa prezentare ca sa afle mai multe informatii despre ea si proiectele Fundatiei Soros.

O alta situatie jenanta, Andreea Catu de la Avon a dat si ea bir cu fugitii..dar am scos-o la capat si de data asta.

Chiar daca au fost probleme de ordin administrativ, sala prea mica, caldura mare, ma bucur ca am primit multe feedbackuri pozitive, deci tot raul spre bine :)

Urmeaza PR School, intre 1-4 aprilie si dupa cati aplicanti am avut, se pare ca lumea are incredere in BOS si vor sa se implice in proiectele noastre.

Niciun comentariu: