Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

vineri, 10 iunie 2011

Idei geniale by Heineken

Este binecunoscut ca brandurile de bere au printre cele mai creative, dinamice si bine realizate reclame, dar cand acestea creeaza evenimente de anvergura care mobilizeaza sute de oameni, invadeaza toate mijloacele de comunicare si atrag atentia a milioane de oameni trebuie sa recunoastem geniul din spatele lor.

Poate ne-am obisnuit ca reclamele la carlsberg, heineken, stella artois sau peroni sa fie importate, mai ales cand sunt printre putinele pe care le urmarim cu placere la pauzele filmelor, dar evenimentele importate sunt mai dificil de digerat, fiindca romanii nu au forta de reactie a celor din vest. Poate ca suntem mai comozi, poate ca nu suntem obisnuiti sa fim prea mult bagati in seama de companii, sa comentam pe retele sociale, sa ne angrenam in discutii, sa participam la activitati de orice fel. Cred ca suntem prin natura noastra o natie relativ pasiva.

Dar am gasit niste exemple de evenimente organizate de Heineken, care au avut in strainatate un succes rasunator si in Romania realizari de invidiat. Gasiti mai jos filmuletele la cele doua versiuni a evenimentului Heineken: Italy Activation AC Milan - Real Madrid si in Romania - Tabara de reformare.


2 comentarii:

Mihai Tamas spunea...

Pacat ca versiunea romaneasca este o imitatie a evenimentului facut in Italia. Primul, realizat in urma cu doi ani aproape.

Ce face un barbat duminica 26 mai, care are catusi de putin interes pentru sport/fotbal?

smileysabi spunea...

Da, la asta ma gandeam si eu, dar pana la urma ei se adresau unei categorii anume, care statistic vorbind consuma mai multa bere cand se uita la meci, decat in general si mai ales decat cei care nu sunt microbisti.