Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

marți, 22 aprilie 2008

'Private party' in stil AIESEC

Aseara, in club "La scena", aproximativ 160 de membri AIESEC mai vechi si mai noi, mai tinerei si mai caruntei au ridicat paharul in cinstea adolescentului nostru AIESEC care si-a sarbatorit majoratul cu mare fast.

I-am cunoscut pe toti presedintii AIESEC din 1990 pana azi si pe austriacul care a infiintat AIESEC Bucuresti si am vazut prin ochii lor ce inseamna evolutia unei organizatii studentesti internationale.

Fiecare membru al bordului a oferit un cadou simbolic succesorului sau si a tinut un discurs mai mult decat induiosator. Alexu (the boss) a predat stafeta Oanei (ex vicepresedinte) si se pare ca AIESECul ramane pe maini bune si va pastra probabil o linie cat de cat constanta, dovada sta in cadourile pe care si le-au oferit cei doi reciproc, amandoi si-au daruit cate o cutie cu vin. :)

Am cantat Multi ani traiasca, am suflat in lumanari, am ridicat paharul in cinstea AIESEC si am aplaudat foooarte mult, AIESEC style (cine stie cunoaste ;)).

Ma bucur foarte mult ca am cunoscut niste oameni atat de frumosi si de interesanti si sper ca experienta mea AIESEC sa nu se limiteze doar la internship.

Asa este AIESEC: 'are doar 18 ani si nimeni nu-i sta in drum' :)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.

Dora Teculescu spunea...

Hey Saby! ma bucur ca esti AISEC-erita! La party-ul respectiv a fost si colegul meu de lucru, Mihai (Irinel) Popescu. El a fost in comisie, e AISEC-er vechi si mi-a povestit ca party-ul a fost foarte fain.
Bafta! Si distractie placuta.

smileysabi spunea...

@dowel

A fost f misto party-ul, foarte bine organizat si plin de emotie!Nu i-am cunoscut personal pe cei vechi, dar din cate am observat toti sunt f. de treaba si inca mai au in ei spiritul AIESEC :P