Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 7 aprilie 2008

How to become an AIESECer

Pasul 1: intri pe site-ul www.aiesec.ro si completezi aplicatia
Pasul 2: te imbraci cu un zambet larg si te prezinti la interviul de grup
Pasul 3: lasi emotiile acasa fiindca: Felicitari, ai fost selectat pentru interviul individual!

Pasul 4: two weeks of intensive training => vei realiza ca esti construit pentru a deveni multitasking :)

Pasul 5: interviul final

and...
...
...
...
...
DONE: esti membru AIESEC

Eu sunt inca la pasul 4, dar sper sa pot spune si eu cat de curand: Sunt AIESECer!

De fapt, trebuie sa marturisesc ca eu am aplicat la AIESEC pentru a pleca in strainatate cu un internship. Fiindca voi ramane fidela BOS in continuare si ma voi implica 100% in proiecte, ca si pana acum, dar nu strica si experienta AIESEC. Am realizat si eu intr-un final cat de adevarata e zicala: Cine se trezeste de dimineata, departe ajunge! Poate nu am ajuns foarte departe (inca), dar stiu ca storc cat pot din cele 24 de ore ale fiecarei zile.

Niciun comentariu: