Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

joi, 18 octombrie 2007

Schimbarea la fata a ...


Dupa o perioada de lancezeala si mai ales de explorare a blogurilor care mi-au atras atentia, trebuie sa marturisesc ca simt nevoia unei schimbari, nu a mea personala, ci a blogului, sau mai bine zis a temelor abordate. Nu o sa renunt la stilul caracteristic de "aberare filosofala", ci mai degraba voi posta si articole mai "umane", cu ce am mai auzit pe la facultate si nu numai, ce mi-a mai placut prin blogosfera sau ce m-a mai intristat legat ('in sfarsit!' ar spune unii) si de alte componente ale vietii mele, nu numai de cele sentimentale. De asemenea, voi incerca sa reduc lungimea articolelor, fiindca pana la urma sunt citite de catre voi si nu toata lumea are rabdare sau timp sa citeasca articole de cateva pagini.

Acestea fiind zise, promit ca ma voi pune pe treaba cat de curand

Toate bune!

Niciun comentariu: