Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 9 mai 2011

Review BizCamp - editia a V-a


Cu ochii impaienjeniti de somn, cu o enervanta febra musculara si pe ploaie am plecat prea de dimineata spre Howard Johnson, unde avea loc prima zi de conferinta BizCamp. 

Tematica generala: sfaturi pentru cei aflati la inceput de cariera. 

Drept sa zic nu prea am simtit ca fac parte din target, dar tinand cont de revelatia anului 2011: imi dau demisia si ma angajez in PR..am zis ca e cazul sa dau refresh la cunostintele despre interviu, angajare, branding personal si ce inseamna sa o iei de la capat.

Prima parte a evenimentului, cele doua conferinte despre branding personal si despre voluntariat nu m-au impresionat prea mult. Unii speakeri mi s-au parut destul de nepregatiti, sau neinteresanti si altii au venit doar sa se laude cu realizarile lor personale. Singura interventie care merita mentionata a fost a lui Titus Capilnean (Online Communication Specialist Rosia Montana Gold Corporation si fost membru AIESEC) care a tinut o prezentare foarte buna despre folosirea noilor media ca metoda de a te face remarcat si pentru a-ti construi brand-ul personal.

A doua parte insa, a compensat pentru dimineata plictisitoare, m-am trezit din amorteala la workshop-ul tinut de Georgiana Dragomir (Managing Partner Innerlook). A avut un discurs cum rar am mai auzit, clar, coerent, consistent, haios si a interactionat mult cu noi. Ce mi s-a parut interesant a fost ca nu ne-a servit generalitati pe care le auzi de la orice recruiter, ci ne-a dat exemple din propria experienta profesionala, care insumeaza 10 ani ca angajat in companii de top din Romania, la care se adauga alti 4 ani ca proprietar si director al companiei de recrutare si consultanta Innerlook. In cateva cuvinte, a fost a real breath of fresh air!

Ziua s-a incheiat cu workshop-ul CocaCola HBC, tinut de Alexandra Oltea Ceraceanu (Learning Manager), care, in ciuda problemelor tehnice, a tinut o prezentare complexa. A insistat mult pe autocunoastere, pe demersul de a gasi job-ul care ti se potriveste si apoi ne-a oferit informatii despre cerintele de angajare la CocaCola si despre ce inseamna pentru ea experienta CocaCola. 

Pot spune ca am avut o revelatie dupa cele doua workshop-uri,  mi-am dat seama ca nu are rost sa ma chinui sa dobandesc abilitatea de a lucra cu cifre, cand mie de fapt nu imi place lucrul asta. Am aplicat in ultimele luni la multe joburi pe marketing care presupun lucrul cu cifre, zona in care mereu am avut dificultati, m-am luptat cu teste de economie si de tip GMAT si m-am demoralizat complet. Prin urmare, am decis sa renunt la munca asta sisifica si sa ma indrept spre joburi care necesita calitati sau abilitati pe care le am deja.

Multumesc speakerilor ca m-au ajutat sa ma trezesc la realitate :)

Niciun comentariu: