Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 9 mai 2011

Guess who's back?

Dupa mai bine de un an de absenta, ma intorc in forta in blogosfera, un pic mai matura, cu mai multa experienta si cu mai multe lucruri de impartasit.

Am petrecut aproape 3 ani lucrand alaturi de investitori straini, incercand sa inteleg mediul de afaceri din Romania si sa impac practicile de business vest-europene cu realitatile autohtone. Si acum m-am hotarat sa ma intorc la prima dragoste: relatiile publice.

Sunt foarte multumita de experienta pe care am acumulat-o in acesti ani, am avut sansa lucrez pe proiecte diverse, din industrii puternic competitive, sa ies din comfort zone si sa fac acele lucruri pe care inainte le respingeam: vanzari, negociere, studii si analize de piata, bugete si analize financiare. Si poate cel mai important lucru este ca am avut mai mult decat un sef, am avut un mentor si un prieten. Pot spune ca experienta asta m-a schimbat, m-a cizelat si m-a format. Dar, am simtit nevoia sa ma specializez in domeniul in care m-am pregatit in facultate: comunicare. Prin urmare, am ales sa o iau de la capat, sa renunt la un job care mi-a oferit multe personal, profesional si material si sa o apuc pe un drum nou, in PR.

Sunt in plin proces de cautare a unui job entry-level in PR, fiindca cu numai 2 ani de comunicare in BOS nu pot avea alte pretentii. Vreau sa invat, sa experimentez si sa ating performanta.

So, wish me luck :)

Niciun comentariu: