Despre mine

Fotografia mea
"Suspin, plâng/ Privesc în gol/ Și râd/ Iubesc/ Umblând în negăsire/ Nu știu/ Nu vreau/ Să stiu ceva/ Și zac/ Visând, iubind/ Simțind, că-i nebunie."

luni, 16 mai 2011

European CSR Lessons


Zilele trecute m-a intrebat un prieten daca ma intereseaza sa merg la un eveniment de CSR, cunoscand interesul meu pentru domeniu si trecutul de voluntar. Am intrat pe site-ul evenimentului si am realizat ca pe langa tematica de interes national (sau mai degraba european), e vorba de ceva de mare anvergura, fiindca speakerii sunt persoane din companii de top din Romania si strainatate, cu multa experienta in CSR. 

Din pacate nu putea sa imi cedeze invitatia lui, asa ca a trebuit sa ma inscriu pentru a primi si eu una, cu promisiunea ca voi promova studiile de caz ce vor fi prezentate la eveniment.

Temele sunt diverse, de la educatie ecologica si voluntariat, la educatie financiara si strategii pentru revigorarea economiei si printre speakeri se numara CEO sau manageri de comunicare si CSR de la companii precum Orange, Unicredit, Rompetrol, BCR, OMV, Renault SAS etc.

Trebuie sa recunosc ca ma intereseaza mai mult studiile de caz despre educatie ecologica, voluntariat si dezvoltarea comunitatilor, dar cred ca toate studiile merita o prezenta numeroasa. Sper sa nu fie discutii generale, ci solutii si modalitati de implementare. Apreciez cand vin strainii sa ne lumineze, insa sa ne arate si cum sa facem schimbarea, nu numai sa ne vorbeasca despre ce bine-ar fi.

Puteti gasi programul aici , evenimentul va tine doua zile, 17-18 mai, la Hotelul Ramada Majestic.

Salut initiativa responsabilitatesociala.ro si revin cu impresii :)

Niciun comentariu: